BUSCADOR

Funcionament de l’Ajuntament davant la crisi

Funcionament de l’Ajuntament davant la crisi

Des de l’inici de l’estat d’alarma i del confinament de la població a les seves cases, l’Ajuntament de Subirats ha seguit treballant, d’acord amb les mesures imposades i amb una nova organització del treball administratiu i tècnic. D’una banda, hi ha el personal de serveis mínims que presta serveis des de l’Ajuntament i, de l, altra,  la resta que treballen des de casa. A part la brigada, que com ja sabeu, fa tasques de desinfecció i neteja 6 dies a la setmana i del vigilant municipal, que fa tasques de vigilància i control del seguiment de les normes.

En quant als regidors, segueixen gestionant les seves àrees, tant presencialment quan és imprescindible i sinó teletreballant des de casa. Les reunions de l’equip de govern es fan cada 48 hores, amb l’assistència de personal tècnic, si és necessari.

Igualment, i també per videoconferència, es reuneixen amb els caps de llista dels grups de l’oposició, un cop a la setmana, per tal que estiguin informats de la situació i de les mesures i acords adoptats per un bon funcionament de l’administració, tot i tenir en compte, la complicada i difícil situació.

Decret d’Alcaldia 107/2020 en relació a les mesures organitzatives del personal al servei de Ajuntament de Subirats