BUSCADOR

Formació: 5 estratègies i 4 tècniques per fidelitzar clients

Formació: 5 estratègies i 4 tècniques per fidelitzar clients

El centre Nexes organitza la següent formació:

Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar clients

Descripció:

– Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelització que pots aplicar a la teva empresa per gaudir d’una cartera de clients fidels.

– Conèixer estratègies d’èxit sobre com convertir els teus clients en clients habituals i que recomanin la teva marca a tota la xarxa de contactes, evitant la fuga cap a  la competència.

– Treballar 4 tècniques de fidelització per excel·lència i veure exemples pràctics i creatius de com adaptar-les al teu negoci. Tècniques que milloren l’experiència de compra del client, fent repetició de compra i millorant la imatge de marca i reputació en línia

Informació sobre la inscripció:

Places limitades. Inscripció prèvia. Formulari d’inscripció

Informació sobre el curs:

Lloc: Centre de serveis a les empreses Nexes
Horari: 9h30-13h30
Dates del curs: 25 abril i 27 abril 2023

Continguts:

Sessió 1
– Què és la fidelització i retenció de clients, i quina és la seva importància en l’empresa i la marca.
– Estratègia d’atenció personalitzada i màrqueting relacional.
– Estratègia d’experiència d’usuari a un nivell superior.
– Mantenir una coherència de marca.
– La comunicació amb el client. Tipus, forma i ocasions.
– Diferenciació. Què podem fer que ens faci únics?

Sessió 2
– Treballar les 4 tècniques per excel·lència.
– Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques.
– Venda Vips: Venda privada i exclusiva.
– El factor sorpresa i les accions especials.
– Els canals de comunicació adients per fidelitzar.