![](https://subirats.cat/wp-content/uploads/2023/03/gestion_financera.jpg)
29 març 2023 Formació: 5 estratègies i 4 tècniques per fidelitzar clients
El centre Nexes organitza la següent formació:
Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar clients
Descripció:
– Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelització que pots aplicar a la teva empresa per gaudir d’una cartera de clients fidels.
– Conèixer estratègies d’èxit sobre com convertir els teus clients en clients habituals i que recomanin la teva marca a tota la xarxa de contactes, evitant la fuga cap a la competència.
– Treballar 4 tècniques de fidelització per excel·lència i veure exemples pràctics i creatius de com adaptar-les al teu negoci. Tècniques que milloren l’experiència de compra del client, fent repetició de compra i millorant la imatge de marca i reputació en línia
Informació sobre la inscripció:
Places limitades. Inscripció prèvia. Formulari d’inscripció
Informació sobre el curs:
Lloc: Centre de serveis a les empreses Nexes
Horari: 9h30-13h30
Dates del curs: 25 abril i 27 abril 2023
Continguts:
Sessió 1
– Què és la fidelització i retenció de clients, i quina és la seva importància en l’empresa i la marca.
– Estratègia d’atenció personalitzada i màrqueting relacional.
– Estratègia d’experiència d’usuari a un nivell superior.
– Mantenir una coherència de marca.
– La comunicació amb el client. Tipus, forma i ocasions.
– Diferenciació. Què podem fer que ens faci únics?
Sessió 2
– Treballar les 4 tècniques per excel·lència.
– Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques.
– Venda Vips: Venda privada i exclusiva.
– El factor sorpresa i les accions especials.
– Els canals de comunicació adients per fidelitzar.