04 febr. 2021 El teu CAP respon, si ens necessites, contacta’ns
El CatSalut garanteix l’atenció sanitària de cobertura pública a la ciutadania de Catalunya. Per tal que els serveis sanitaris de les diferents línies assistencials arribin a tothom de manera efectiva i amb qualitat, disposa a tot el territori d’una xarxa de centres que constitueixen el sistema sanitari integral d’utilització pública de Catalunya (SISCAT): centres d’atenció primària, consultoris locals, hospitals, centres sociosanitaris i centres d’atenció a la salut mental.
Cada ciutadà té assignat un centre d’atenció primària (CAP), on un equip de professionals de la salut l’atendran i derivaran, si escau, als serveis d’atenció especialitzada, com les proves diagnòstiques o les consultes amb determinats especialistes.
Si necessites contactar amb el teu CAP pots fer-ho de diferents maneres:
Per internet:
Envia un missatge a través del web de programació de visites ics.gencat.cat. Un professional del CAP et contactarà per telèfon.
Envia una eConsulta al teu professional sanitari de referència a través de La Meva Salut. Es posaran en contacte directament amb tu.
Per telèfon (horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres, de 8 a 20 h):
Truca a la central de trucades 93 326 89 01. Un professional del CAP et contactarà per telèfon i et programarà una visita presencial o telefònica.
Truca al teu CAP. Et donaran la resposta més adequada a les teves necessitats. Actualment no hi ha servei d’atenció a la ciutadania al CAP de Sant Pau d’Ordal i Lavern, motiu pel qual si es truca al CAP, el metge o la infermera poden trigar a respondre.
I si has d’anar al CAP recorda:
– Arriba a l’hora de la visita, no abans.
– Vine sense acompanyant o amb un de sol si és imprescindible
– Respecta la distància de seguretat (1,5 metres)
– Porta mascareta
– Renta’t les mans
Per qualsevol dubte o consulta, truca al 061. Per urgències, truca al 112. Les 24 h, els 365 dies de l’any.