BUSCADOR

CASSA informarà de les avaries a Subirats a la pàgina web i mitjançant SMS als clients

CASSA informarà de les avaries a Subirats a la pàgina web i mitjançant SMS als clients

El nou portal web informarà en temps real de totes les avaries i la previsió de restabliment del servei, així com les obres programades de millora a la xarxa d’aigües municipal. 

Els veïns i veïnes de Subirats podran donar-se d’alta al servei gratuït de notificacions via SMS a la mateixa web.  

L’Ajuntament de Subirats i CASSA han presentat les noves eines per potenciar la informació del servei d’aigües al municipi, gràcies a la implantació d’un nou software integral de gestió del servei que ha desenvolupat el personal de la companyia d’aigües: el SIGEA. Aquest programa, que integra quatre mòduls bàsics i que permet als tècnics i operaris de CASSA conèixer en temps real tot tipus d’informació i incidències en la xarxa de distribució, obre també la companyia a la ciutadania, oferint informació d’utilitat en l’entorn digital.

L’alcalde de Subirats, Pere Pons, ha destacat que “aquest és un servei molt important i necessari donada la singularitat del nostre municipi, amb 15 nuclis de població i una xarxa molt extensa”. Per la seva part, Josep Maria Manyosa ha explicat que “Subirats se situa en la primera divisió en quant a la gestió del servei d’aigües”. “El sistema d’informació d’incidències d’aigua, via web i SMS, és un servei d’alt valor afegit que només disposen les ciutats més intel·ligents del nostre país”.

A la nova web, www.cassa.es/municipi/subirats, el client pot veure les interrupcions actuals en el servei, o bé les obres previstes de millora de la xarxa. A més, els veïns i veïnes poden també notificar a CASSA qualsevol fuita que detecti als carrers omplint un senzill formulari. La informació arribarà directament als tècnics del servei, que procediran a reparar la possible avaria el més ràpid possible.

El nou sistema intel·ligent de gestió del servei d’aigües de Subirats permet, també, enviar notificacions als clients a través d’SMS. Es tracta d’avisos no comercials, és a dir, CASSA no enviarà cap informació tret de les avaries a la xarxa d’aigua que afectin el domicili del client. L’SMS inclou, també, la previsió de restabliment del servei. Tots els veïns i veïnes de Subirats que hagin informat prèviament a CASSA del seu número de telèfon mòbil rebran un primer SMS informant de l’alta gratuïta en aquest nou servei i amb la possibilitat de donar-se de baixa voluntàriament. A partir d’avui dilluns, 22 d’octubre, tots els clients poden donar-se d’alta gratuïtament omplint un senzill formulari que es trobarà a la mateixa pàgina web.

El SIGEA també implica importants millores l’àrea d’Operacions, ja que els tècnics de CASSA a Subirats aniran equipats amb tablets i, en cas d’avaria, els ajudarà a minimitzar l’afectació del tall als clients.