BUSCADOR

Organització i administració electrònica

L’Administració electrònica és el model d’Administració pública basada en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), combinat amb els canvis organitzatius i jurídics necessaris, amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions interadministratives i les relacions de l’Administració amb les persones, les empreses i les organitzacions.

L’Administració electrònica permet, per tant, que els serveis que ofereix l’Administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient; facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals els ciutadans s’hi poden relacionar i en simplifica les relacions.

Àngels Pinyol Batet

REGIDORA: Sra. Àngels Pinyol Batet
Correu electrònic: angels.pinyol@subirats.cat
Concertar cita amb la regidora

TÈCNICA RESPONSABLE: Sra. Esther Grases Simón
Correu electrònic: grasesse@diba.cat
Horari d’atenció a la ciutadania

TEMES

DOCUMENTS D’INTERÈS

LINKS

X