Aquesta és la programació de PFM 90.2 :
Estudio Oculto és un programa ón descobrir una altra manera d’entendre la parapsicologia, investigacions, psicofonies, casos reals, vivèncias personals, entrevistas y tertúlies. També es donen a conèixer temes d’actualidat, desaparicions i casos sense resoldre. Gema Marcos us porta juntament amb Carol García i els demés col·laboradors una nit de divendres diferent. El programa és pot seguir, també, a facebook.com/Estudiooculto2018 en directe.
RKM 340 és un programa de Blues nascut d’una idea conjunta de quatre bons amics que comparteixen bones estones en les seves trobades al cafè del poble a Lavern (Subirats).
Aquest es basa en una col·lecció privada de més de 500 discs de vinil compresos entre els anys 20 i 80, tots de Blues. Molts d’ells són vinguts d’Anglaterra i França ja que a casa nostra voi era impossible de trobar. Això fa que un tant elevat de les cançons siguin molt difícils de trobar a internet i que aquestes siguin reproduïdes als mitjans de comunicació.
Cal dir que també es té en compte el blues contemporani i la història que l’envolta a nivell històric, musical i humà.
El format del programa és simpàtic i proper, conduit per Jordi Teru i l’aportació magistral del Sergi, el Ferran i l’Enric, fent que l’oient passi una bona estona.
Podeu veure la seva web aquí
El programa músiques secretes neix del coneixement de l’Enric Muste sobre la música després d’anys d’anar a buscar cds a la biblioteca (abans d’internet).
Els estils són variats, blues, soul, rock, reggae, ska, salsa, africana, pop i altres estils. Tot i així es té preferència per difondre el soul i el blues actual col·laborant amb la difusió de nous talents. Esteu convidats a escoltar el programa on descobrir noves músiques .