Divendres 20 de juny 2025
20.45h Presentació-Concert
Ubicació Cava Guilera
Isabel Vinardell & Isabelle Laudenbach
DIËRESIS
La dièresi és el signe que dona veu a la vocal muda en molts idiomes.També és un homenatge a un dels grans alliberadors de la paraula, Paco Ibañez.
La veu captivadora d’ Isabel Vinardell i la sensibilitat d’ Isabelle Laudenbach a la guitarra ens conviden a una experiència íntima i intensa, a mig camí entre la cançó melòdica, la cobla i el flamenc. La força del seu so neix de la fusió entre la música tradicional i els ritmes mediterranis. La poesia de Maria Calafell, Héctor Arnau, Laura Tomás, Dorothée Volut,… converteix aquest espectacle en una festa pels sentits, la millor manera de començar l’estiu, som-hi!!!
Isabel Vinardell, veu i dansa
Isabelle Laudenbach, guitarra
Presentació
Abans de l’inici del concert, passejada pel celler Cava Guilera, copa de benvinguda i presentació del vint-i-dosena edició del Festival Música a les vinyes.
Tot seguit, actuació d’Isabel Vinardell i Isabelle Laudenbach
En acabar, degustació d’una copa de Cava Guilera i Préssec d’Ordal
Dissabte 19 de juliol 2025
22.30h Concert
Ubicació Torre-ramona
Manel Camp & Gemma Abrié
JAZZ CÀNTIC
Un diàleg exquisit entre el jazz i la música antiga.
Manel Camp mestre de mestres, compositor, arranjador i director musical ha col·laborat amb molts dels grans noms de la música clàssica, la “cançó”, el jazz i el rock de casa nostra. Al seu costat, la talentosa Gemma Abrié, contrabaixista de sonoritats elegants i veu encisadora. Ens ofereixen una cobinació única. Amb un repertori pensat pel festival de Música a les vinyes. Monteverdi, Purcell, Bach,…reviuen amb frescor al costat d’estàndards de jazz i altres composicions de les preferides de la Gemma i del Manel. Una vetllada de sensibilitat i emoció, un autèntic plaer per a l’oïda que ens farà gaudir d’una meravellosa nit.
Manel Camp, piano
Gemma Abrié, contrabaix i veu
Dissabte 26 de juliol 2025
22.30h Concert
Ubicació Torre-ramona
Sara Dowling & Ingasi Terraza Trio
STAR GAZERS
Una nit de jazz sota les estrelles.
La cantant britànica Sara Dowling amb arrels irlandeses i palestines que posseeix una veu magnètica i expressiva, amb influències de Betty Carter, Sarah Vaughan o Anita O’Day. En aquest concert excepcional, estarà acompanyada del virtuós del piano Ignasi Terraza i una secció rítmica de luxe:
Dario Di Lecce al contrabaix i Esteve Pi a la bateria. Una festa irrepetible per deixar-se portar pel swing, la melodia i la màgia del jazz.
Sara Dowling, veu
Ignasi Terraza, piano
Dario Di Lecce, contrabaix
Esteve Pi, bateria